Doton: Dochu Eigyo no Jutsu Nazwa: Doto: Dochu Eigyo no Jutsu, 赤秘技・百機の操演, (ang. Earth Release: Underground Projection Fish Technique) Rodzaj: uzupełniająca,krótki zasięg (0-5m) Użytkownicy: Kagari, Oboro, Mubi, Kagero, Kabuto Yakushi (Naruto: Uzumaki Chronicles) Używając tej techniki osoba może schować się pod ziemią dopóki nie będzie gotowa do ataku.
Doton: Doryu Joheki Nazwa: Doton: Doryu Joheki, 赤秘 ・百機の, (ang.Earth Release: Earth Flow Rampart) Rodzaj: ? Użytkownicy: Yamato Inna odmiana techniki Doton: Doryuu Heki. Technika polegała na stworzeniu wału lub wzniesienia lecz z tą róznicą że jest o wiele większa i mocniejsza. Yamato używa tej techniki razem z techniką Suiton: Takitsubo no Jutsu by stworzyć np. wodospad.
Doton: Shinju Zanshu no Jutsu Nazwa: Doton: Shinju Zanshu no Jutsu, 赤秘 ・百・機の,dosłownie Styl ziemi: Jutsu łowcy głów, (ang.Earth Release: Inner Decapitation Technique) Rodzaj: ranga D, uzupełniająca, krótki zasięg (0-5m) Użytkownicy: Kakashi Hatake, Trzeci Hokage, Oki, Tobi, Kabuto Yakushi Technika polegająca na tym iż użytkownik znajdujący się pod ziemią w odpowiednim momencie wciąga przeciwnika pod jej powierzchnie tak ,że temu wystaje tylko głowa. Po raz pierwszy użyta przez Kakashiego Hatake na Sasuke Uchiha.
Doton: Yomi Numa Nazwa: Doton: Yomi Numa, dodł. "Element Ziemi: Mokradła Podziemi", (ang.Earth Release: Swamp of the Underworld) Rodzaj: ranga A, ofensywna Użytkownicy: Jiraiya Potrzebne pieczęcie: świnia, tygrys Technika polegająca na przekształceniu wybranego pola w wielkie bagno które jest w stanie wciągnąć wszystko. Rozmiar i głębokość zależy od poziomu chakry użytkownika.
Shinjuu Zanshu no Jutsu Opis: Użytkownik ukrywa się pod ziemią niezostawiając żadnych śladów i może stamtąd zaatakować w dowolnej chwili. Technika skuteczna przez dwie kolejki
Dochuu Eigyo Opis: Technika skuteczna jedynie po użyciu Shinjuu Zanshu. Umożliwia ona poruszanie się pod ziemią, na powierzchni jest to niewidoczne i bezgłośne. Możliwe jest wykonanie obu technik (Shinjuu Zanshu i Dochuu Eigyo) jednocześnie, co często pozwala zaskoczyć przeciwnika.
Douka • Iwa Fubuki Opis: Dzięki temu jutsu możemy dowolnie kierować niezbyt ciężkimi kamieniami . Mimo że jeden kamień wygląda niegroźnie może on zwalić z nóg jeśli dobrze się nim trafi w głowę.
Douka • Sabaku Sousou Opis: Użytkownik wycina prostokątny płat ziemi z przed swoich nóg, stawiając go przed sobą jako ściana chroniąca go przed atakami wroga. Technika pozwala stworzyć całkiem skuteczną obronę przed wieloma atakami naraz.
Doryuu Taiga
Ranga: C Chakra: 80 Opis: Użytkownik tworzy szybko płynącą w stronę przeciwnika rzekę błota, która może go skutecznie zatrzymać na jakiś czas.
Techniki o randze B
Doryou Dango
Ranga: B Chakra: 150 Opis: Użytkownik dosłownie wyrywa ogromny kawał ziemi, który następnie zrzuca na przeciwników. Wróg przyduszony tonami ziemi ma naprawdę znikome szanse na przeżycie.
Doryuu Heki
Ranga: B Chakra: 170 Opis: Użytkownik tworzy przed sobą ścianę z zastygłego na kamień błota. Technika o wiele bardziej skuteczna niż Doro Gaeshi.
Iwa Yado Kuzushi
Ranga: B Chakra: 35 x 1 Opis: Dzięki tej technice możemy dowolnie sterować nawet dużymi głazami mogącymi zmiażdżyć człowieka.
Doton Kekai
Ranga: B Chakra: 150 Opis: Użytkownik tworzy duże więzienie z ziemi. Zamknięci w nim przeciwnicy z każdą kolejką tracą 10 punktów chakry, które przechodzą na konto wykonującego technikę. Pułapkę trzeba kontrolować obiema rękami.
Kuchiyose
Ranga: B Chakra: 160 Opis: To Jutsu pozwala nam przywołać grupę Nin-Dogów czyli po prostu Psów Ninja. Wychodzą one zaskakująco szybko spod ziemi i za pomocą kłów i pazurów unieruchamiają przeciwnika jednocześnie go raniąc. Wszelkie GenJutsu, ani klony nie są w stanie zmylić psów, gdyż kierują się one swoim czułym węchem. Wraz z końcem następnej kolejki użytkownika psy znikają.
Techniki o randze A
Doryuu Katsu
Ranga: A Chakra: 140 Opis: Po wykonaniu odpowiednich pieczęci ninja uderza w ziemię powodując powstanie głębokiej , szerokiej i długiej szczeliny w wyznaczonym przez siebie miejscu , np. pod przeciwnikiem czy domem .
Kouka Jutsu
Ranga: A Chakra: 220 Opis: Otaczamy nasze ciało twardym kamieniem (coś jak piaskowa zbroja Gaary) dzięki czemu nasza wytrzymałość wzrasta a siła uderzenia jest ogromna , jednak po użyciu tego jutsu nie możemy się ruszyć gdyż jesteśmy zbyt ciężcy . By przebić się przez taką kamienną zbroje potrzeba ogromnej siły , przewyższającej nawet siłę zwykłego uderzenia przy otwartej 4 bramie !!
Tsuchi Kairou
Ranga: A Chakra: 240 Opis: Po wykonaniu odpowiednich pieczęci uderzamy pięściami w ziemie . Naszego przeciwnika zaczyna nieustannie atakować ziemia próbując go otoczyć i zgnieść. Technikę można przerwać tylko uderzając tego kto jej użył.
Doryuudan
Ranga: A Chakra: 200 Opis: Przywołujemy błotnistego smoka, który wypuszcza z ust wiele błotnych pocisków lecących z ogromną szybkością. Możliwa bardzo skuteczna kombinacja z Jutsu Karyuudan.
Techniki o randze S
Douka • Sabaku Kyuu
Ranga: S Chakra: 320 Opis: Zmieniamy budulec swojego ciała w piasek , dzięki czemu możemy unikać większości ataków jeśli tylko mamy dobry refleks. Jeśli już zostaniemy trafieni , zostaną uszkodzone nasze organy itd a w pobliżu znajduję się piasek możemy z jego pomocą odnowić nasze ciało .
Yomi Numa
Ranga: S Chakra: 400 Opis: Użytkownik zamienia ogromną część pobliskiego terytorium w wielkie błotne bagno, które dość szybko wciąga wroga topiąc go pod zwałami błota. Technika skuteczna nawet przeciwko bardzo dużym przeciwnikom.
Edytowane przez:Haraiko
|