Klany z Konohy
Klan Uchiha
Sharingan Soufuusha Sannotachi Ranga: Genin Chakra: 100 Opis: Technika powracających shurikenów. Do końców każdego shurikena przywiązana jest cienka stalowa linka , prawie nie widzialna. Dzięki chakrze kierujemy lotem shurikenów tak by powróciły jak bumerang przy okazji przywiązując przeciwnika do np drzewa lub po prostu obwiązując jego ciało tak by nie mógł się ruszyć.
Goukakyuu no Jutsu Ranga: genin Chakra: 500 Opis: Specjalizacja klanu Uchiha. Każdy kto specjalizuje się w Żywiole Ognia - Katon może się go nauczyć jednak wykona go członek klanu Uchiha , jutsu jest silniejsze i ma większy zasięg. Technika polega na wypuszczeniu z ust strumienia ognia który formuje się w dużą kulę , coś jak pokazy cyrkowców tylko że parę razy większe. Ta technika ma dużą siłę rażenia , jednak ogień porusza się dosyć wolno i można przed nim umknąć.
Housenka no Jutsu Ranga: genin Chakra: 200 za jedną kule Opis: Wypuszczamy z buzi kulę(lub parę kul) ognia która leci z dużą prędkością . Trudno zabić tym jutsu jednak wszystko co się zetknie z taką kulą szybko zajmuje się ogniem. Każdy może nauczyć się tego jutsu jednak w wykonaniu członków klanu Uchiha jest to technika dużo potężniejsza.
Ryuuka no Jutsu Ranga: chunin Chakra: 700 Opis: Po wykonaniu odpowiednich pieczęci wypuszczamy z ust dość duży strumień ognia , ma on dosyć duży zasięg i jest w stanie zabić przeciwnika. Członkowie klanu Uchiha opanowali te jutsu do tego stopnia że mogą nim zabić wiele osób na raz ponieważ w ich wykonaniu technika jest jeszcze potężniejsza niż normalnie.
Bunshin Bakuha Ranga: chunin Chakra: 600 za klona Opis: Tworzymy klona identycznego jak klon Kage Bunshin , jednak ten klon może zostać w dowolnej chwili zdetonowany przez stwórcę powodując dosyć silną eksplozję mogącą zabić.
Magen • Kyouten Chiten Ranga: chunin Chakra: 500 Opis: Wymaga włączonego Sharingana ! Dzięki Shringanowi zamieniamy się z przeciwnikiem miejscami jeśli spojrzymy mu w oczy.
Karasu Bunshin No Jutsu Ranga: Sannin Chakra: 800 Opis: Można powiedzieć, ze jest to i Kawarami i Bunshin No Jutsu razem. Gdy ktoś nas zaatakuje struktura naszego ciała zamienia się w kruki lecz możemy też dzięki temu bez problemu się klonować. Technika bardzo przydana.
Amaterasu Ranga: Sannin Chakra: 1200 Opis: Wymaga włączonego odpowiedniego MS ! Stwarzamy czarny ogień który jest w stanie spalić wszystko .
Tsukuyomi Ranga: Sannin Chakra: 1500 Opis:Wymaga włączonego odpowiedniego MS ! Jeśli spojrzymy komuś w oczy możemy dzięki temu jutsu przenieść go w świat iluzji który my kontrolujemy całkowicie.
Kasegui no Jutsu Ranga: Sannin Chakra: 1400 Opis: Wymaga włączonego odpowiedniego MS! Techniki tej uzył Uchiha itachi w walce z orochimaru. Po złapaniu kontatku wzrokowego z przeciwnikiem ma on wrażenie, że zamienia się w ciecz i przbijają go kłody odczucia są takie jak by ktoś wbijał mu Kusanagi w żebra.
Susanoo Ranga: Sannin Chakra: 1700 Opis: Wymaga włączonego odpowiedniego MS ! Przyzwanie Boga Morza i Burzy , który daje nam legendarny ekwipunek - miecz , który każdego trafionego przeciwnika wpędza w potężne GenJutsu iluzji oraz tarcze i zbroje która chroni nas przed większością jutsu .
Klan Hyuga
Juuken ryou Ranga: S.Akademi Chakra: 100 Opis: Jedno z podstawowych jutsu rodu Hyuuga. Jutsu polega na ciągłe ataki otwartymi dłońmi celując w wyloty chakry. Jeśli uda się nam trafić możemy uszkodzić narządy wewnętrzne przeciwnika.
Hakke Rokujuuyonshou Ranga: Genin Chakra: 400 Opis: Technika polegająca na wykonaniu 64 uderzeń które blokują najważniejsze wyloty chakry. Przeciwnik złapany w tą technikę nie jest w stanie się uwolnić a po zakończeniu nie jest w stanie się ruszyć.
Hakkeshou Kaiten Ranga: genin Chakra: 500 Opis: Wytwarzamy wokół siebie wir chakry który odbija każdy atak. Jeśli spróbujemy zaatakować pięściami czy inną częścią ciała zostaniemy odrzuceni i różnie może się to skończyć , zależy na co spadniemy.
Hakke Hasangeki Ranga: chunin Chakra: 800 Opis: W jednej chwili wypuszczamy z dłoni duże ilości chakry celując w tenketsu znajdujące się przy sercu. Celne trafienie powoduje natychmiastową śmierć .
Hakke Kuushou Ranga: chunin Chakra: 700 Opis: Tworzymy silny podmuch powietrza wymieszanego z naszą chakrą . Dzięki niemu możemy przewrócić i poważnie zranić przeciwnika lub nawet zabić jeśli w czasie lotu natrafi na , np. kamień.
Hakke Hyakunijuuhachishou Ranga: chunin Chakra: 800 Opis: Jutsu podobne do Hakke Rokujuuyonshou jednak teraz uderzamy 128 blokując , jak łatwo się domyślić 128 tenketsu. Trafienie wszystkich uderzeń kończy się śmiercią dla przeciwnika.
Shugo Hakke Rokujuuyonshou Ranga: Jounin Chakra: 1100 Opis: Z każdego tenketsu ( jest 360) wytwarzamy nitki chakry którymi możemy dowolnie sterować. Jest to bardzo groźna broń gdyż możemy takimi nitkami atakować oraz się bronić.
Klan Nara
Jutsu klanowe
Kage Mane no Jutsu Ranga: Genin Chakra: 300 Opis: Podstawowa technika klanu Nara. Osoba wydłuża swój cień a następnie łącząc go z cieniem przeciwnika przejmuje nad nim kontrole. Jednak ta technika ma swój limit zasięgu i czasu używania ponieważ wymaga sporo chakry. Można jednak wydłużyć swój cień korzystając z cieni obiektów takich jak drzewo.
Kage Kubi Shibari no Jutsu Ranga: Chunin Chakra: 700 Opis: Technika dzięki której osoba może uśmiercić wroga złapanego w technikę cienia. Ręka z cienia przemieszcza się po przeciwnika a następnie dusi wroga.
Kage Mane Shuriken no Jutsu Ranga: Chunin Chakra: 900 Opis: Technika polega na połączeniu dowolnej broni z własnym cieniem, nadając jej właściwości takie same jakie ma nasz cień przy technice Kage Mane. Skutkiem jest to, że ta broń rzucona tak, aby przybiła cień wroga do ziemi paraliżuje go tak samo jak nasz cień przy Jutsu Kage Mane.
Kage Nui Ranga: Chunin Chakra: 1000 Opis: Rozwinięta forma Kage Mane. Osoba może podnieść swój cień w górę i dzięki temu rzucać we wroga broniami bądź łatwiej go złapać.Maksymalnie możęmy rozgałęzić swój cień na 10 części.
Kage Yose no Jutsu Ranga: Jounin Chakra: 1500 Opis:Ostateczna forma Kage Mane . Użytkownik może swoim cieniem manipulować w każdy sposób , czyli oderwać go od ziemi i usztywnić by zrobić np. broń czy też owinąć nim przeciwnika po czym zmiażdżyć. Tak jak w przypadku Kage Nui można cieniem przebić przeciwnika lecz w tym przypadku ilość 'cieni' która manipulujemy jest nieograniczona !
Klan Inozuka
Shikyaku no Jutsu Ranga: genin Chakra: 300 Opis: Technika czterech łap. Osoba zmienia typ chodzenia na zwierzęcy i do poruszania wykorzystuje cztery kończyny. Dzięki temu zyskuje niesamowitą szybkość i zwinność.
Dynamic marking Ranga: Genin Chakra: 200 Opis: Technika wykonywana przez zwierzę. Wykonując szybki obrót pies zwierzę swoim moczem oznacza przeciwnika. Potrzebne jest to przy wykonywaniu technik przez zwierzę aby celnie trafiło.
Juujin Bunshin Ranga: Genin Chakra: 400 Opis: Osoba przemienia swoje zwierzę w klon samego siebie. Dzięki temu zwierze może wykonywać techniki które nauczył go właściciel. Nie jest to zwykły klon i nie znika po trafieniu. Wytrzymałość klona zależy od siły zwierzęcia.
Tsuuga Ranga: chunin Chakra: 600 Opis: Wykorzystując swoją szybkość i zwinność osoba szybko się obracając się w okół własnej osi tworzy wir który z ogromną prędkością atakuje we wroga.
Gatsuuga Ranga: chunin Chakra: 800 Opis: Wykorzystując swoją szybkość i zwinność osoba szybko się obracając się w okół własnej osi tworzy wir który z ogromną prędkością atakuje we wroga. Tej techniki można też nauczyć także zwierzę i razem wykonać Gatsuuga. Jednak do tego wymagane jest Dynamic marking.
Inuzuka Ryuu Chinjuu Konbi Henge: Soutou Rou Ranga: jounin Chakra:1000 Opis: Technika połączenia zwierzęcia i człowieka. Para ta łączy się w wielkiego dwugłowego psa. Wymagane do techniki Garouga.
Garouga Ranga: Jounin Chakra: 1300 Opis: Najpotężniejszy cios klanu Inuzuka. Połączony ze zwierzęciem człowiek wykonuje obroty podobne jak w Tsuuga, ale o wiele szybsze. Cios jest miażdżący i mało kto przeżyje takie uderzenie.
Klan Aburame
Mushi Bunshin no Jutsu Ranga: chunin Chakra: 300 x 1 Opis: Tworzymy klona z robaków który może walczyć i wykonywać każde jutsu które znamy , jednak po jednym trafieniu zamienia się znowu w robaki.
Mushi Kabe no Jutsu Ranga: chunin Chakra: 600 Opis: Technika trochę przypominająca Kaiten klanu Hyuuga. Przyzywamy chmurę robaków która robi wokół nas obronny wir. Jeśli ktoś go dotknie zostanie pozbawiony połowy posiadanej chakry.
Mushi Dama Ranga: chunin Chakra: 1200 Opis: Przywołujemy dużą ilość robactwa które wysysa całą chakre z przeciwnika powodując że nie jest on w stanie się ruszyć , wystarczy dobić.
Klan Akimichi
Baika no Jutsu Ranga: genin Chakra: 200 Opis: Dzięki temu jutsu stajemy się dwukrotnie więksi niż normalnie.
Nikudan Sensha Ranga: genin Chakra: 300 Opis: Po użyciu Baika no Jutsu możemy zamienić się w toczącą "kulkę" mogącą rozwałkować przeciwnika , jednak "toczymy" się trochę za wolno by rozwałkować w pełni sprawnego shinobi.
Bubun Baika no Jutsu Ranga: chunin Chakra:500 Opis:Dwukrotnie powiększamy wybraną część ciała. Powiększona część ciała porusza się szybciej oraz ma większą siłę.
Nikudan Hari Sensha Ranga: chunin Chakra: 500 Opis: Obwiązujemy się sznurkami z kunaiami po czym robimy Nikudan Sensha. Efekt tej kombinacji jest taki że zamieniamy się śmiercionośną kulkę. Bardzo groźna technika jednak łatwo uciec przed toczącym się graczem.
Chou Baika no Jutsu Ranga: jounin Chakra: 800 Opis: Po zjedzeniu pigułki i wykonaniu odpowiednich pieczęci nasze rozmiary oraz masa zwiększa się dziesięciokrotnie. Jednym uderzeniem możemy rozwalać całe bloki a ludzi na dole deptać jak mrówki.
Choudan Bakugeki Ranga: jounin Chakra:1300 Opis: Przed wykonaniem tego jutsu trzeba zjeść czerwoną pigułkę. Jest to technika bardzo groźna dla przeciwników jak i dla używającego. Stajemy się dziesięciokrotnie więksi tak jak w przypadku Chou Baika no Jutsu , jednak jesteśmy też dziesięciokrotnie silniejsi oraz na naszych plecach pojawiają się skrzydła jak u motyla tylko że z chakry dzięki którym jesteśmy szybsi (latamy). Po użyciu tej techniki tracimy 80% HP.
|